Bayrak Satışı
Bayrak Satışı Hakkında Genel Bilgi
Bayrak, bir milletin ve bir devletin namusudur. Hem devletin hem de milletin bağımsızlık nişanesidir. Milletleri ayırt eden bir simgedir. Bağımsızlık göstergesinin bir temsilcisi hüviyetindedir. Bir kumaş parçası değildir. Kumaş parçasını özel kılan bir değerdir. Uğruna can verilen kutsal bir simgedir. Savaş meydanlarında düşman eline geçmemesi istenen bayrak, aynı zamanda yere düşürülmesi zayıflık göstergesi kabul edilen bir değerin görsel halidir.
Devamını Oku...Bayrak özel kuruluşlar için de bir göstergedir. O kuruluşu temsil eden bir değerdir. Gerek ülke bayrakları gerekse de özel kurum ve kuruluşların bayrakları, belirli renk ve simgeler ile vücut bulur. Belirlenmiş ölçülere göre üretimi yapılır. Bir devleti ya da bir milleti temsil eden, ulusal alametin kumaş ile şekil bulmuş haline de bayrak denilir. Herhangi bir örgütün yahut ta kurum ya da kuruluşun, belirli simgeler ile işaretlerin kullanılması ile ortaya çıkarılan bez parçasına da bayrak adı verilir.
Bayrak satışını etkileyen en özel faktör, kalitedir. Günümüz insanının satış algısında ve satış karakterinde etkin olan bazı unsurlar vardır. Artık günümüz insanı, satın aldığı bir ürünün hangi aşamalardan geçirilerek üretildiğini öğrenmek istemektedir. Bundan ötürü de internet ortamı yaygın kullanılmaktadır. Hemen her firma, ürettiği bir malın, her tür bilgisini, seo adı verilen kurallara uygun şekilde anlatımını yaptırma yolunu tercih etmiş durumdadır.
Satın alma süreci artık günümüzde, ürünün bilgilerini net bir şekilde aktarılması sayesinde olmaktadır. Eski usul, elle tutup gözle görme devri her ne kadar devam etse de, internet ortamındaki satışların rakamsal büyüklüğü, firmaları internet ortamında satış yapmaya zorlamaktadır. Müşteri, internet sayfasına yaptığı ziyarette, alacağı ürüne dair net bilgiler görmek istemektedir. Firmaların bayrak satışında özellikle dikkat etmeleri gereken mevzu, yapılan yanlış bir hareketin, çığ misali büyüyerek kendilerini vurmasıdır.
Sosyal Medyanın Satışa Etkisi ve Katkısı
Sosyal medya denilen mecra, hemen her insanın bir şekilde dâhil olduğu bir yerdir. En ufak bir olayın dahi konusu rahatlıkla açılabilmektedir. Bayrak satışı esnasında müşterinin hoşuna gitmeyen bir hadise, bir firmanın sonunu hazırlaya bilmektedir. Müşteri memnuniyetini temel almak ve müşteri temel tabanlı çalışmak, her firmanın kazancına bir yaklaşımdır. Artık günümüzde müşteri durumunu artıran en temel yaklaşım, müşteri memnuniyetidir. Bir müşterinin diğer bir müşteri adına referans olması ve aldığı ürünle müşteri portföyü oluşturması, günümüz oluşumlarındandır.
Birbirlerinin yorumlarına bakarak karar veren bir müşteri kitlesinde bayrak satışı, dikkatli atılması gereken ve özen isteyen adımlar anlamı taşımaktadır. Müşteri memnuniyet temelli çalışan bir firmanın, müşteriyi celp etmesi için de ürün kalitesi gerekmektedir. Ürettiği bayrakların kalitesini, kullandığı kumaş ve baskı çeşitleri oluşturur. Baskının kaliteli olmasını, dikiş ve iplikleri kaliteli dokunmuş bir kumaş gösterir. Bayrakçı, tüm bunların hesabını iyi yapmakla mükelleftir.
Bayrakçı, bayrak satışı esnasında, kaliteli ve uzman ekibinin ürettiği kaliteli bayrak çeşitlerini, pazarlamak zorundadır. Kalitesinden asla ödün vermeden yolunda ilerlemelidir. Bayrak satışlarını artıracak adımları ve günün şartlarını değerlendirmek zorundadır. Günümüz internet çağı olduğuna göre, geleneksel yöntemleri de terk etmeden, günün şartlarına uygun Pazar kapılarında da bir kapı açılması zorunludur.
Bayrak satışı, sosyal medya üstünden de yapılan bir iştir. Sosyal medya hesapları üstünden bayrak satışı için bağlantı kurulması ile kazanç temin etmek isteyen bazı aracıların, aracı payları ile bayrak satışlarını artıracağı da düşünülmesi gereken bir olgudur. Çevrimiçi olarak satış yapmayı seçen ülke yurttaşlarına, bu imkânı vermek gerekir. İnternet ortamından bakarak, ürün yelpazesini inceleyerek, bir ürün hakkında yeterli bilgiye ulaşmak ve akabinde, bankasal yöntemlerle alış verişini yapmak isteyen yurdum insanlarına da bu hizmetin sağlanması gerekmektedir.
Tüketici adı verilen müşteri, artık günümüzde, farklı kaynaklardan bilgi toplamaktadır. İnceledikleri kaynakların da hem sade hem anlaşılır basitlikte olması istenir. Karmaşık bilgiler ve sürekli aynı şeyleri tekrar eden açıklamalar, müşteriyi, yanıltıcı özellik düşüncesi ile uzaklaştırır. Ürünün tam teşekküllü ancak sade bir anlatımla ifade edilmesi, önemlidir. Basit içerikler, etkilidir. Müşteride hem hızlı hem etkili karar verme durumu oluşturur.
Satış İçin Seçilen Yöntem ve Teknik
Bayrakçı, bayrak satışı için sadece toptan özellikli satış sistemini tercih etmemelidir. Zira perakende satış, ülke piyasasında oldukça önemli bir miktarı işgal etmektedir. Makro ve mikro ekonomik veriler, hem sosyal hem kamu hem de çevre faktörlü etmenler, perakende satış sistemini doğrudan etkilemektedir. Tekli satış sistemini olumlu yönde tetikleyecek eleman, istikrarlı bir şekilde ülke ekonomisinin ilerlemesidir. Zira bu özellik, ülke insanının gelirlerini de artıracaktır. Hem ürünün kalitesi hem hizmetin üstün özelliklere sahip olması, tekli satışın patlama yapmasına etki eden unsurlardandır.
Bayrakçı, bayrak satışı için muhakkak bir müşteri temsilcisi atamak zorundadır. Zira tüketici adı verilen müşteri, satın almayı düşündüğü ve gerekli inceleme ve araştırmaları yaptığı bir ürünü, satın almadan evvel, elde ettiği verileri doğrulatma ihtiyacı hisseder. Ülke sınırları içerisinde firmaya fiziken gelme fırsatı olmayan ya da iş yoğunluğu gibi nedenlerle gelmeyi tercih etmeyen insanlara, ürün kataloğunda yer alan her bir ürünün, tüm detayları ile bilgisine vakıf bir müşteri danışmanı aracılığı ile bilgi sunulmalıdır. Müşteri desteği, müşterinin firmaya olan güvenini perçinler.
Baskının Bayrak Satış Fiyatına Tesiri
Bayrakçı, bayrak satışı konusunda önemli olan bir diğer mevzu da baskıdır. Baskı teknolojisi ve çeşitleri, bayrak boyutları ile çeşitlilik arz ediyor. Bayrakçı firması, bayrak satışı için her gayeye yönelik bayrağın da basılmasını sağlamalıdır. Özel kutlama gün ve etkinliği için istenen özel içerikli baskılı bayrak çeşitleri, günümüz yurttaşlarının en fazla rağbet gösterdiği türlerdir. Artan reklam sektörü, sektörde yaşanan hareketlilik, özellikle firma bayrak basımını katlayan nedenlerdendir.
Ülke siyasi partiler, hemen her sene hareketli anlar ve günler geçirmektedir. Ülke partileri de kendilerini, siyasi partinin bayrakları ile anlatmayı tercih etmektedirler. Parti bayrağının en çok olarak asılı görülmesi, partinin gücünü temsil ettiğinden, siyasal partilerin bayrakları, son zamanlarda çokça basım yapılan bir sektör haline gelmiştir. Partilerin bayrak basım sayısı, her geçen gün artış göstermektedir.
Bayrak baskısının basım adet rakamlarının hareketlerine bakıldığında günümüzde, siyasal parti bayraklarının dinamiklerini ön plana çıkarıyor. Hem milli hem de dini bayramlarımızda, aynı şekil ile ayak baskı özellikli bayrak türevlerinin rakamları her sene artmaktadır. Bir yanda firmalar diğer yanda şirketler, tanıtım gayeli yapılan baskı bayrak çeşitlerinin de, günümüz bayrak üretiminde önemli bir sayıya ulaşmaktadır. Son zamanların gündem olan baskı malzemesi, siyasi mevzular ve Türk seçmenini bilgilendirmek gayeli yaptırılan afişler ile pankartlar da bayrakçı ilgi alanında yer almalıdır.
Ülke içerisindeki guruplara ve sosyal toplumun yapısına hitap etmeyi kolay kılan hem dekor hem de bayrak baskılar ile ay yıldız özellikli bayrak türevleri ve siyasilerin bayrakları, şirketlerin logosunu taşıyan bayraklar ve özel kavram sahip bayraklar, bayrakçı firmasının bayrak satış çeşnilisinde yer almalıdır. Bayrakçı, piyasa değerini, tüm satış çeşitleri ile daima artırma peşindedir.
Bayrak Satışında Dikkat Edilen Bayrak Boyutları
Günümüz dünyasında sürekli değişen teknoloji, yepyeni imkânlar sunan bayrak baskıları ile özel nitelikli baskı formatları, boyut bağlamında türlü seçenekler sunmaktadır. Boyutun çeşitliliği, satışın çeşitliliğini tetiklemektedir. Bayrak boyutları, miting meydanlarında, ip ile dizilmiş partilerin bayrakları gibi küçük boyutlu olanları olduğu gibi, apartmanların ya da binaların kocaman duvarlarına asılı büyük bayraklar, gelişen baskı teknolojisi ile kolaylıkla basılabilmektedir.
Her tür baskı, istenilen zemine basımı ile Bayrakçının bastığı bir üründür. Gerek kumaş gerek kâğıt gerekse de diğer ürünler üzerine, istenen her ebatta baskı, rahatlık ve kalite ile gerçekleştirilmektedir. Ticari amaçlı firmaların günümüzde yoğun olarak bayrak yaptırdıkları görülmektedir. Bu türden bayraklar, ya firmanın gönderine çekilen bayrak şeklinde ya firmanın önünde reklam amaçlı duran tarzda ya firma çalışanlarının masalarında ya da bunların hepsinin kullanıldığı şekliyle kullanılmaktadır.
Bayrakçı, bayrak satışı işlemlerinde, her amaca yönelik bayrak baskısı yapmaktadır. Değişik ebatlardaki bayrakların basılması da söz konusudur. Aynı zamanda değişik tür ve işlevlerdeki bayrakların da üretilmesi ve satışa sunulması, bayrakçı firmasının temel özelliğidir. Bayrakçı firması, ticari kaygılara yönelik bastırılan bayrakların büyük çoğunluğunu, otel işletmelerinin yaptırdığı ölçümünü yapmış bulunmaktadır.
Bayrak konusunda ön plana çıkan oteller, plaj üstünde yer alan otel bayrakları ile reklamlarını yapmak amacındadır. Plaj bayrakları ile reklam yapmak isteyen otel işletmeleri, göze çarpıcılık özelliği vererek dikkat çeken boyutlarla yapılan bayrak reklamlarını tercih ediyorlar. Reklam bayraklarının büyük olması, reklam özelliğini daha da ön plana çıkarıyor.
Bayrak üretim ve de satışını etkileyen en önemli faktörlerden biri de medyadır. Yazılı ve görsel medyanın yanı sıra, sosyal medya da, günümüz tüketici üstünde önemli bir etkendir. Bayrağın daha fazla üretilmesini sağlayan satışları etkileyen diğer bir etken de, görsel unsurlardır. Hem Türk milli bayram günlerinde hem de dini bayramlarda, bayrak üretimi, satışın artmasından ötürü artmaktadır. Her seçim döneminde artan parti bayrakları, hem illerdeki hem de ilçelerdeki parti yönetim seçimlerinde de kullanıldığından ötürü, son zamanların en çok satılan ticari bayrak çeşitleri arasında yerini almaktadır.
Artık günümüzde bayrak, bir numaralı propaganda ve reklam aracı olarak kullanılmaktadır. Bunu da en etkin olarak kullanan, siyasi partilerdir. Seçim zamanlarında ülke insanına bayraklı propaganda gösterisinde bulunmak, bir adet haline ve güç gösterisine dönüşmüş durumdadır. Seçmene propagandayı bayrakla yapmayı seçen siyasiler, kendi reklamlarını da parti amblemleri ile birlikte fotoğraflarını da koyarak yaptırmaktadırlar. Ülke siyasetinin son zamanlardaki en kabul gören eğilim içeren yaklaşımı ve en çok bayrak satan tarzı budur.
Ülkeden firmalara, örgütlerden guruplara kadar birçok kullanım alanı olan bayrağın satışı da üretimi kadar önemli bir husustur. Kaliteli malzemenin kullanıldığı ve baskısındaki kalitenin ipliği ile buluştuğu bayrak çeşitleri, gerekli ilgiyi müşteri merkezli memnuniyet içerikli satışlar ve muamelelerle artırabilir. Bayrakçı firması da, gerek eleman ve ekip kalitesi gerek malzeme ve üretimdeki kaliteli anlayışı gerekse de hem geleneksel yöntemler hem de güncel teknik satış tarzları ile müşterilerini merkeze koyan bir memnuniyet yaklaşımı ile hareket eden bir firmadır.
Kaliteli bayrakların müşteriyi ne kadar çekeceğini, bunun müşterinin memnuniyeti ile ne kadar ve nasıl zirvelere yükseleceğinin idrakindedir. Kalite ve güven temel tabanlı bir satış anlayışına sahip bayrakçı firması, bayrak satışı anlayışında, ahilik geleneğinin ahlaki özelliklerini serdetmenin mutluluğunu yaşamaktadır. Tüm ürünlerindeki kalite, müşterilerinin memnun olmaları adına kurulan sistem, üretim ile satış arasındaki koordinasyon, en ince detayına kadar tertiplenmiştir.
ÜRÜNLERİMİZ
- Türk Bayrağı
- Kırlangıç Bayrak
- Gönder Bayrağı
- Makam Bayrağı
- Plaj Bayrağı
- Masa Bayrağı
- Atatürk Posteri
- Okul Flaması
- Yabancı Devlet Bayrakları
- Dubalı Bayrak
- X Banner
- Rollup Modelleri
- Bayrak Direği
- Takdim Flaması
- Dernek Bayrağı
- Seçim Bayrakları
- Kağıt Bayrak
- Deniz İşaret Kod Flaması
- Osmanlı Bayrağı
- Cankurtaran Bayrağı
- Bayrak Aksesuarları
- Bayrak imalatı
- Bayrak Satışı